torstai 8. syyskuuta 2016

Zoeva Rose Golden Complete Set Vol. 1

Maanantaina esittelin itse hankkimani synttärilahjan ja kuten lupasin, tänään torstaina on vuorossa toinen kosmetiikkaan liittyvä juttu. Hankin nimittäin itselleni yo-lahjaksi uudet meikkisiveltimet Zoevalta.


Olin jo pidempään miettinyt, millaiset siveltimet hankkisin. Siveltimet on niin tärkeä osa meikkaamista, että tahdoin ostaa kerralla kunnolliset. Ennen käytin Essencen siveltimiä, jotka on mulla vieläkin hätävara- ja matkasiveltiminä, mutta kaipasin kuitenkin vähän laadukkaampia siveltimiä. Kiinnostuin Zoevan siveltimistä Sissin ostopostauksen perusteella, koska en vaan voinut vastustaa kauniita, ruusukultaisia siveltimiä.

Aluksi meinasin ostaa samanlaisen setin kuin Sissikin, mutta tajusin tarvitsevani muitakin kuin silmämeikkisiveltimiä. Vietin hetken jos toisenkin Zoevan sivuilla etsien sopivaa sivellinsettiä ja viimein päädyin 15 siveltimen settiin, joka sisältää sekä silmä- että kasvomeikkisiveltimiä.

Tältä näyttää Rose Golden Complete Set Vol. 1:


Niiiin hienoja, eikö?! Mun mielestä nämä tummavartiset siveltimet ruusukullalla ovat tyylikkäämpiä kuin vastaavat vaaleavartiset, vaikka alussa harmittelinkin, ettei tätä settiä saanut vaaleavartisena. Näissä tummissa syntyy voimakkaampi kontrasti tumman varren ja ruusukultaiset metallin välille.


103 - 106 - 109 - 112 - 127 - 129

Kasvosiveltimistä tahdon nostaa ensimmäisenä 112:n, joka on täydellinen sivellin meikkivoiteelle. Sopivan jämäkkä sivellin, jolla meikkivoide levittyy siististi ja peittävästi iholle. Seuraavat nostot ovat ehdottomasti 109 ja 127, joista ensimmäistä käytän varjostuksiin ja jälkimmäistä poskipunalle.


142 - 234 - 226 - 227 - 228 - 230 - 310 - 317 - 322

Näistä siveltimistä jatkuvassa käytössä on 234, 226, 228 ja 230, joita käytän lähes poikkeuksetta aina kun teen silmämeikkiä. Ja 322 on parasta, mitä kulmiin voi käyttää!


Jaksan joka kerta meikatessa ihailla näitä siveltimiä niin ulkonäkönsä kuin myös toimivuutensa takia. En hirveästi enää muita siveltimiä käytä, koska näissä on melkein kaikki tarvitsemani. Essenceltä mulla on kuitenkin vielä päivittäisessä käytössä iso kabuki aurinkopuuterille ja peitevärisivellin peiteväreille.

Siveltimien valkoiset osat lähtee tosi hyvin puhtaiksi marseillesaippualla pestessä. Ainoastaan meikkivoidesivellin on selvästi värjäytynyt käytössä, mitä tosin en ihmettele yhtään.

Siveltimet oli pakattu huolellisesti ihanaan laukkuun, jossa on kätevä kuljettaa niitä matkoilla. Laukku mukailee siveltimien värimaailmaa ruusukultaisia yksityiskohtia myöten. Rakastan.



Kiinnostuitko? Rose Golden Complete Set Vol. 1 löytyy tämän linkin takaa. Hintaa on 130 euroa, mikä on toki kerralla paljon, mutta yksittäiselle siveltimelle jää hintaa vähän laatuun nähden. Postitus Saksasta Suomeen maksaa noin seitsemän euroa. Siveltimet tuli hyvin pakattuina noin viikossa kotiovelle.

Mitä tykkäätte Zoevan siveltimistä? Mä oon tyytyväinen ja uskallan suositella muillekin, jos tarvitsee kunnollisia meikkisiveltimiä. Tajusin oikeastaan vasta näiden myötä, kuinka paljon siveltimet oikeasti vaikuttaa meikatessa. :)


Maanantaina palataan sitten kynsien merkeissä. Viettäkäähän kiva loppuviikko ja viikonloppu! :)

18 kommenttia :

  1. Ooh, nämä himotti jo silloin, eikä tää postaus kyllä yhtään helpota asiaa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en saanut näitä mielestäni ennen kuin tilasin :D

      Poista
  2. Ihania! :o taidan kuitenkin vielä pysytellä vähän halvemmissa siveltimissä.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yhdelle siveltimelle jäi hintaa noin kahdeksan euroa, mikä ei oo mun mielestä ollenkaan suuri hinta laadukkaasta siveltimestä :) Toki kertaostoksena on hintava, mutta onneksi kyseessä on hankinta pitkälle ajalle.

      Poista
  3. Niin kauniita :3 Ja hinta-laatusuhde on ihan huippu, mä olen tykännyt näistä aivan älyttömästi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Mä oon käyttänyt näitä nyt pari kuukautta eikä ole tarvinnu katua ostoa :)

      Poista
  4. Okei, saatan olla aika kateellinen. Noi on UPEITA!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiiätkö nyt mua houkuttelis se Zoevan nudepaletti, jota oot esitelly blogissa! Siitä mä oon kateellinen :D

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Jep, näitä kelpaa pitää esillä lipaston päällä!

      Poista
  6. Mä rakastan Zoevan siveltimiä <3. Mulla on kans joku tällainen isompi paketti mutta niitä hopea/musta-vartisia. 227 on mun ihan ehdoton suosikki. Ja meikkivoidetta en osaisi levittää ilman 102:sta :). Nyt mä himoitsen sitä niiden taupe/ruusukulta-settiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi tuo 102 näyttää ainakin kuvien perusteella tosi kivalta! Mulle kaverini suositteli 103:sta meikkivoiteen levitykseen, mutta en oo vielä sitä kokeillut. Oon vaan jumittunut tuohon numeroon 112.
      En edes uskalla käydä katsomassa muita siveltimiä Zoevan sivuilta :D Mutta eiköhän näillä nyt hetken pärjää!

      Poista
  7. Ai että nää on ihania! Mulla ei ole yhtään merkin sivellintä, mutta olen kyllä näiden hankkimista pohtinut jo pitkään. Ehkä, ehkä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen! Settinä kun ostaa, niin hintaakaan ei jää likaa sivellintä kohden. Ja niitä settejä löytyy kaikenlaisia, mistä sitten valita :)

      Poista
  8. Oi wau, näillä kelpaa kyllä meikkailla! ♥ Mä en ole Zoevan siveltimiä raaskinut tilata, vaikka vähän himottaisikin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin kelpaa! Tilaat kato sitte seuraavan kerran, kun tarviit uusia siveltimiä :D

      Poista
  9. Apua nää on kyllä niin upeat siveltimet<3 Mä oon katsellu niitä hopean värisiä siveltimiä ja varmasti tilaan ne sit joskus ku pääsen töihin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep ♥ Ne hopeatkin on kyllä hienoja! Mä vaan en pysty vastustamaan ruusukultaa :D

      Poista